Blog

Wat is nieuw in PrimaveraReader 4.3

Organiseer je overzichten met gemak!

PrimaveraReader 4.3 met nieuwe functies, speciaal ontwikkeld om de efficiëntie van projecten te verhogen.

Creëer gebruikersvriendelijke overzichten

Organiseer de activiteiten en maak groepen, filters en sorteer door meerdere velden te combineren (bijvoorbeeld WBS, Activity Codes, Primary Resources, UDF’s en alle andere velden).

Importeer baselines vanuit .xml file

Doe meer als u met XML werkt en bekijk de baselines in het .xml bestand.

Parameters updaten

Voortgangsupdate rapporteren over fysiek % voltooid, eenheden % voltooid, duur % voltooid, resterende duur.

Overzichten creëeren met door de gebruiker gedefinieerde sortering

Sorteer projectinformatie volgens uw behoeften.

Weergeven van codewaarden of codebeschrijvingen

Eenvoudig schakelen tussen de weergave van gedetailleerde informatie van activiteitencodes.

Probeer PrimaveraReader, download de proefversie.